Shop Mobile More Submit  Join Login
Ted, Tedd n Teddy by AnutDraws Ted, Tedd n Teddy by AnutDraws
CHARACTERS FEATURED:
- Ted --- fav.me/d6xcis5
- Tedd --- fav.me/d6xe9ds
- Teddy --- fav.me/d6xee20

RELATED WALLPAPERS:
- Fartoon Networx --- fav.me/d732z6x
- Chexter's Dormitory --- fav.me/d6oiyif
- The PowderFluff Gals --- fav.me/d56qj1g
- Ted, Tedd n Teddy --- fav.me/d6xiqaw
- Ronny Brago --- fav.me/d6xhwpl
- Pow and Kicken --- fav.me/d6xh2yv
- i Am Measels. --- fav.me/d6xgu9h
- Curlage the Unworthy Pup --- fav.me/d51c6ug
- Glum Adventures of Silly & Dandy --- fav.me/d6pj3xf
- Adventure Shine --- fav.me/d4yyldl

How To Draw Cartoons - Ted (Video):
www.youtube.com/watch?v=5MSZf4…

How To Draw Cartoons - Tedd (Video):
www.youtube.com/watch?v=pOarNd…

How To Draw Cartoons - Teddy (Video):
www.youtube.com/watch?v=G_nFlO…


Step by Step Images:
anutdraws.blogspot.com

Tools:
Adobe Photoshop CS5
Wacom Intuos4 Pen Tablet

---
www.youtube.com/AnutDraws
Add a Comment:
 
:iconxxthecinnamonbunxx:
XxTheCinnamonBunxX Featured By Owner Oct 30, 2016
father i have sinned 
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Nov 2, 2016
in a good way.
Reply
:icontwilightsparklebutt:
TwilightSparklebutt Featured By Owner Oct 12, 2016
Stephan Galaxy!
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Oct 12, 2016
That would be fun.
Reply
:icontwilightsparklebutt:
TwilightSparklebutt Featured By Owner Oct 13, 2016
Granite
Air
Plane
Reply
:iconaxe-canabrava:
Axe-Canabrava Featured By Owner Mar 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
I died at Teddy. My sides.
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Mar 22, 2015
:rofl: :rofl: :rofl:
Reply
:iconpekeeditions:
PekeEditions Featured By Owner Sep 18, 2014
Cute Very cute
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Sep 24, 2014
:)
Reply
:iconpuppyinmypocketsmash:
PuppyinmypocketSmash Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Writer
Double D: Another Double D? Oh dear...

Eddy: IS THAT PARODY OF ME DANGEROUS? HA! I'M AFRAID!! UUUUH HAHAHAAAAAAH

Ed: AAAAAAAAAAAH *jumps on Eddy's arms* TED HAS A SWORD, HE WILL KILL MEEEEE!!!

Double D: I think he has the same personality are yours! :) Why Tedd doesn't have a hat like min-- Nevermind -_-

Eddy: I wonder what's behind Teddy's suit...

Ed: NO EDDY, HE WILL ATTACK YOU!!!!

Eddy: Ha! He has the same personality as mine! It won't be that bad anyway! *comes to Teddy*

*2 minutes later*

Eddy: *dizzy with scars* -_-
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Aug 31, 2014
lololol :rofl:
Reply
:iconpuppyinmypocketsmash:
PuppyinmypocketSmash Featured By Owner Aug 31, 2014  Hobbyist Writer
I think this will happen, because Teddy looks dangerous O.o
Reply
:iconthe-loving-fool:
The-Loving-Fool Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist General Artist
For some reason I was expecting Teddie from Persona 4 XD 
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Mar 23, 2014
that'd be neat :D
Reply
:iconbunny-kirby:
Bunny-Kirby Featured By Owner Mar 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ted, Tedd 'N Teddy = Ed, Edd 'N Eddy
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Mar 20, 2014
:winner: Congratulations! :highfive: 
Reply
:iconeugenedineka:
EugeneDineka Featured By Owner Jan 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
I like pedo ed the most xD
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Jan 14, 2014
lol thanks Eugene
Reply
:iconsunshineydae:
SunshineyDae Featured By Owner Dec 25, 2013
Haha, this is very hilarious! Nice parody artwork:D
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 25, 2013
thanks very much! i appreciate it! :highfive:
Reply
:iconsunshineydae:
SunshineyDae Featured By Owner Dec 25, 2013
Don't mention it! Hug 
Reply
:icondee-artist:
Dee-Artist Featured By Owner Dec 19, 2013  Student General Artist
Nice XD
I believe everyone should be careful of Teddy lol
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 19, 2013
:rofl: :rofl: hahaha yeah watch out for Teddy
Reply
:icondee-artist:
Dee-Artist Featured By Owner Dec 20, 2013  Student General Artist
XD
Reply
:iconofficial-fallblossom:
Official-Fallblossom Featured By Owner Dec 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
ed, edd, and eddy :)
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 19, 2013
;)
Reply
:iconrosejes:
rosejes Featured By Owner Dec 11, 2013  Student Digital Artist
dont do meth
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 11, 2013
:spin:
Reply
:iconlegorulez49:
legorulez49 Featured By Owner Dec 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ed Edd'n Eddy discovered meth...
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 11, 2013
:spin: weee
Reply
:iconshobaro:
shobaro Featured By Owner Dec 11, 2013
i thout it wolud be easyer to fav this one then all 3 seprate this looks nice and its funny how you made tedd asin lol and omg funny teddy is dressed like a teddy lol
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 11, 2013
haha yeah lol, i decided to make them all otaku nerds like anime convention kids. Ted buys merchandise, Tedd loves culture, and Teddy is the cosplayer of the group. :)
Reply
:iconshobaro:
shobaro Featured By Owner Dec 11, 2013
oh yeah i can see that yup yup lol well thats cool you made them anime loveing kids lol that was a really neat idea
Reply
:iconanutdraws:
AnutDraws Featured By Owner Dec 11, 2013
:highfive:
Reply
:iconshobaro:
shobaro Featured By Owner Dec 11, 2013
yup yup
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 10, 2013
Image Size
1.3 MB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,232 (2 today)
Favourites
80 (who?)
Comments
35
Downloads
6
×